.

מאסטר לעסקים
שיווק מכירות וניהול העסק בליווי מעשי ע"י טובי המומחים!

100% פרקטי, 100% ליווי אישי, 100% שטח, 100% פרונטלי

המיוחד בתכנית מאסטר לעסקים
המיוחד בתכנית מאסטר לעסקים הוא ליווי מעשי לעסק שלך ע"י מומחי שטח.

אמיר איימצט, מנכ"ל חברת "מאסטר לעסקים"

במהלך 15 השנים האחרונות, הוביל אמיר עשרות עסקים להצלחה יוצאת דופן.
בין לקוחותיו ניתן למצוא את לוריאל, רנואר, רונית רפאל, נטוצי, תנובה ועוד.
משמש כיועץ למנכ"לים וסמנכ"לים ומרצה מבוקש עבור גופים רבים ביניהם המרכז הבינתחומי,
מכללת "הישגים" וכוחות הביטחון.
מחדשנות ושיווק יצירתי ועד לשימוש בטכניקות NLP מתקדמות לתודעה פורצת גבולות, אמיר פיתח דרך ייחודית לניהול עסק מצליח.

אני מתחייב שתקבל את הכלים והאסטרטגיות
וכמובן החוסן המנטלי מתוך עולם ה-NLP
אשר בעזרתם תוכל להגדיל את הכנסות העסק שלך
במהלך השנה הקרובה!

איך זה הולך לעבוד?

תודעה ובניית תשתית
מי אני ובאיזה שוק אני פועל?

עסק מצליח מתחיל מבעל העסק – אנשים מצליחים חושבים ופועלים אחרת. כבר במפגש הראשון, נלמד להכיר את חוקי המשחק ונקבל בהירות, נבין בדיוק איפה אנחנו נמצאים היום, לאן אנחנו רוצים להגיע, מה עצר אותנו עד היום ואיך אנחנו הולכים לעשות את זה. נבנה תשתית חזקה עליה תוכלו לבסס עסק יציב ויעיל שנמצא בצמיחה מתמדת.

מכירות
איך ליזום מכירות בקלות ולהגדיל את כמות הסגירות

נשדרג את מודל המכירות של העסק שלך במטרה להגדיל את ההכנסות באופן משמעותי. נתחיל באסטרטגיה ומשם נצא לטקטיקה: מיומנויות ניהול, פיתוח שירותים/מוצרים מותאמים לקהל היעד הרלוונטי, פיתוח מיומנויות מכירה, הנעה לפעולה, מיומנויות שפת גוף ודרכים מתקדמות לשיפור אחוזי הסגירה ויחס ההמרה.

שיווק
כל הדרכים להגיע ללקוחות חדשים

לאחר שביססנו את יסודות העסק, הגיע הזמן לצעוק את זה לעולם. אנחנו חיים בעידן בו מאד קל לשווק וכל צינורות השיווק אפשריים וזמינים – האתגר הוא לא בצינורות השיווק, אלא במי שמפעיל אותם. כיצד תופסים את תשומת לב הלקוח, על ידי בידול, תוך מספר שניות? כיצד בונים תשתית שיווקית נכונה? או במילים אחרות– איך אני מביא עוד לקוחות? אחרי שהובלנו עסקים רבים להצלחה מעשית אנחנו יודעים שלעסק מצליח יש אסטרטגיה, יש שיטה, יש DNA.

סביבה תומכת, איכותית וממוקדת

ייעוץ וליווי אישי ממומחי שטח על  בסיס יומי במהלך של  3 חודשים

תמיכה  שיווקית על ידי טובי המוחות מעולם השיווק והמכירות

תמיכה ניהולית על ידי מאמנים מנוסים

תמיכה מנטלית ע"י מנחי NLP בכירים

ייעוץ וליווי אישי  ליישום החומר הנלמד בשיעורים

שיחת ייעוץ ואימון יומי 

משימות שבועיות אשר נבדקות ע"י מומחי שטח

בוגרי התוכנית מספרים...

״ כל צורת המכירות שלי השתנתה בשני הסניפים שלי, ואני רוצה להגיד תודה רבה שבזכות אמיר העסק מרוויח הרבה יותר״

מורן גרניט בעלים רשת פראנה יוגה

״החודש האחרון היה החודש עם סך ההכנסות הכי גבוה ב-4 שנים האחרונות״

גיל מרקו בעלים אתר טוב תודה

״בזכות אמיר הגדלנו את מחזורי המכירות שלנו בעשרות אחוזים״

נדב מאירסון בעלים רשת פיור מועדוני כושר

מבנה התכנית

Master Yourself

מפגש 1 – היכרות עם "חוקי המשחק"

⋅ איך לבדל את העסק מהמתחרים
⋅ מהי תודעה מנצחת ומהו NLP
⋅ מציאת הלמה שלך ואיך הוא פוגש צורך חזק אצל קהל היעד
⋅ זיהוי המומחיות שלך – "השורשים שלך"
⋅ הרגלים של בעלי עסקים מצליחים ⋅ כיצד אני מנהל את עצמי בצורה הנכונה ביותר.
⋅ מודע ותת מודע - מי באמת מנהל את העסק
⋅ מפסיבי לפרואקטיבי – שליטה מנטלית ופריצת גבולות
⋅ מודל תיאוריית הייצוג – זיהוי הזדמנויות

מפגש 2 – יצירת בהירות – תכנון והצבת יעדים 

חצי מפגש ראשון:
⋅ איפה העסק שלך נמצא כיום ולאן אתה רוצה להגיע?

⋅ יצירת "מפת דרכים" מהמצב המצוי לרצוי
⋅ זיהוי החסמים, הקונפליקטים שמעכבים את פריצת הדרך
⋅ שליטה מנטלית, קבלת החלטות ופריצת גבולות
⋅ פירמידת הצרכים

חצי מפגש שני – "הרשימה":
"הרשימה" הוא מדריך פרקטי לשיווק באמצעות הרשתות החברתיות, מעורר השראה ומניע לפעולה, המבוסס על בלוג שסחף אלפי אנשים ברחבי העולם: אנשים שרשמו לעצמם את החלומות שלהם, שיתפו ברשתות החברתיות והגשימו יעדים קטנים וגדולים.

Master Your Sale

מפגש 3 – MMM – Money Making Model וכימיה עם הלקוח

⋅ העסקה הכי חשובה שאתה עושה, היא העסקה עם עצמך
⋅ ארבעת שלבי המכירה ⋅ איך מנהלים את שיחת המכירה?
⋅ איך מציגים את העסק שלך ופעילותו ב-30 שניות שימגנטו את תשומת לב הלקוח?
⋅ איך יוצרים כימיה כנה ועמוקה? חוש דומיננטי, מטה פרוגרמס, ערכים ואמונות
⋅ שפת גוף על פי ה NLP והשימוש שלה בפגישת מכירה
⋅ Selling is not telling - כיצד אני גורם ללקוח לשכנע את עצמו?
⋅ כלי המכירה החזק ביותר הוא הקשבה
⋅ יצירת אמון מלא – מגלי אלפא לגלי ביטא

מפגש  4 - מה הלקוח באמת רוצה? מה הוא באמת צריך?

חצי מפגש ראשון - יוני זיכהולץ – חיבור בינאישי:
⋅ בעידן של היום אנו חשופים להרבה נותני שירות ותחרות בלתי פוסקת.

היום, יותר מתמיד, חשוב להיצרב בתודעה של כל אחד איתו באים במגע: לקוח, קולגות, משווקים, ספקים ומשתפי פעולה. במפגש נלמד כיצד יוצרים עיגון רגשי עמוק.

חצי מפגש שני :
⋅ מה הלקוח באמת רוצה ומה הכי נכון להציע לו?

⋅ מה מניע אותם לקנות ומה עוצר אותם?
⋅ אוטוסוגסטיה - איך הלקוח מייעץ לעצמו?
⋅ איך אתה הופך לרב-אומן בשאלות ומנהל את שיחת המכירה?
⋅ יצירת עיגון רגשי עם הלקוח

מפגש  5 - הצגת המוצר וטיפול בהתנגדויות

⋅ 5 החושים והצגת המוצר
⋅ תסריטי מכירה - "פיצ'ים"
⋅ התנגדות = הזדמנות - טיפול בהתלבטויות הלקוח בגישת היועץ
⋅ זיהוי הטיימינג המושלם
⋅ איך עוזרים ללקוח להגיד כן? מטאפורות ואנלוגיות

מפגש  6 - מחנה אימונים – סגירת מכירות

חצי מפגש ראשון:
⋅ איך סוגרים עסקה ופותחים מערכת יחסים?

⋅ איך מדברים בשפת ההשפעה?
⋅ טכניקות ותבניות לסגירת עסקה
⋅ יותר קל למכור שירות/מוצר יקר מאשר זול - איך מציגים את המחיר ללקוח?
⋅ שדרוג מכירה - Upsale/Cross-sale - כיצד אני מוכר ללקוח מוצרים נוספים?

חצי מפגש שני :
⋅ תרגול מעשי של ניהול המכירה

⋅ תרגול שפת גוף בזמן מכירה
⋅ סימולציות בזמן אמת

Boost Your Business

מפגש 7 –בניית תשתית שיווקית

⋅ מיתוג ובידול = חדשנות. מבדלים ומאפיינים את העסק שלך
⋅ קייס סטאדי, דוגמאות למהלכי שיווק מוצלחים במדיה החברתית מהעולם, מהארץ ומבוגרי מאסטר לעסקים
⋅ מי המתחרים שלך ואיך אנו מתמודדים עם היתרונות היחסיים שלו?
⋅ מציאת ערכי המותג - כיצד השקפת העולם שלנו מתבטאת בערכי המותג ובמה שתרצה לשדר?
⋅ מי קהל היעד? מתמקדים בקהל אליו אנחנו רוצים למכור
⋅ מציאת היתרון היחסי - כיצד הלקוח ידע להבדיל בין תפוז לתפוח
⋅ מהלכים אסטרטגיים וטקטיים ויציאה לדרך שיווקית חדשה

מפגש  8 - זיהוי צינורות השיווק ויצירת התוכן הרלבנטי לעסק שלך

שיעור מעשי בו נמשיך להתעמק ב 5 השאלות שיאפיינו את העסק שלךויעזרו לך למקד ולבנות תוכן אפקטיבי מותאם לקהל היעד
⋅ זיהוי צינורות השיווק הרלבנטיים לעסק שלך

⋅ שימוש יעיל בצינורות השיווק בצורה אופטימלית בעולם הפיזי והדיגיטלי
⋅ פייסבוק? טוויטר? יוטיוב? בלוג או אינסטגרם? עושים לך סדר במדיה החברתית
⋅ התוכן הוא המלך - לומדים לכתוב נכון, מעניין ומושך
⋅ עקרונות ליצירת ויראליות ברשת
⋅ מה זה טיזר? מה זה גיב אווי? מה זה שיווק גרילה? ומה זה QR-CODE ואיך כל זה יכול לקדם את העסק שלך בתקציבים נמוכים
⋅ יצירת מהלכים יצירתיים לעסק שלך

מפגש  9 - משווקים בפייסבוק

⋅ אלגוריתם פייסבוק והתנהגות אנשים במדיה החברתית - להניע את קהל היעד שלי לפעולה?
⋅ עמוד עסקי או עמוד פרטי? ואולי שניהם ביחד? קבלת החלטה לגבי אופן ניהול הפייסבוק שלך
⋅ ויראליות בפייסבוק - איך אני גורם ליותר אנשים לשתף את הפוסט שלי?
⋅ חשיבות האינטראקציה או: למה שאשתף?
⋅ פתיחת עמוד עסקי ותפעולו - פותחים, מנהלים ומתפעלים את עמוד הפייסבוק של העסק
⋅ העלאת פוסטים בשעות השיא ופילוח לקהל הרלבנטי לעסק
⋅ כתיבת תוכן לפייסבוק שמביא לנו יותר לייקים, תגובות ושיתופים

מפגש  10 - פייסבוק - ניהול קמפיינים ממומנים והגדלת חשיפת העמוד

יחסי ציבור חזקים לעסקים קטנים
⋅ הופכים עמוד פייסבוק למצליח

⋅ מגדילים את חשיפת העמוד למשתמשים חדשים
⋅ בניית אסטרטגיית תכנים שבועית
⋅ מגדילים מכירות דרך העמוד
⋅ ניהול מודעות וקמפיינים בתשלום - PPC/PPI ו Promoted Posts תוך ניצול תקציבים בצורה יעילה
⋅ פונקציות נוספות וטיפים מיוחדים
⋅ פייסבוק 24/7 בטלפון הנייד
⋅ קידום אורגני בפייסבוק (ללא תשלום) - קבוצות, דפי "איוונט" וישויות נוספות

מפגש  11 - שיווק ודיגיטל

שיווק יצירתי - חלק ראשון
⋅ שיווק "בועט בקופסא" - חשיבה יצירתית פורצת גבולות

⋅ שיווק גרילה - כיצד אני מפתיע את הלקוח הפוטנציאלי במקומות חדשים?
⋅ שיתופי פעולה יצירתיים

דיגיטל למתקדמים - חלק שני
אמיר ליפשיץ, הבעלים של חברת "קליק מייקר"

⋅ איך משיגים יותר לידים עם יחס המרה גבוה לפרסום שלך?
⋅ איך יוצרים תוכניות שותפים עם מפיצים באינטרנט, שמזרימים לך לידים איכותיים?
⋅ שיווק פרפורמנס - ביצועים ביצועים ביצועים. לוקחים את הפרסום הממומן בגוגל ובפייסבוק למקומות חדשים

מפגש  12 - סיכום והצגת תוצאות

⋅ הצגת תוצאות העסק שלך וההתפתחות במהלך שלושת חודשי התוכנית
⋅ כיוונונים נוספים לעסק ובניית "השלב הבא" אשר מגובה בתכנית פעולה מעשית
⋅ קבלת תעודות

נבחרת מומחי השטח

אמיר איימצט

מנכ"ל מאסטר לעסקים.
טריינר בכיר בתחום הNLP לעסקים

אילן הייטנר

מחבר רבי מכר סדרתי: "חוכמת הבייגלה", "מלך החומוס ומלכת האמבטיה"

עמית וינדר

אסטרטג פרסום בניו מדיה,
מתמחה בבידול ומיתוג

יואב גלזנר

מנהל מדיה חברתית ופרסום בפייסבוק

יוני זיכהולץ

במאי, תסריטאי, שחקן
("החברים של נאור", "קינגים", ״שטיסל״)

אמיר ליפשיץ

שיווק פרפורמנס ושיפור יחסי המרה

סיי טימיאנקר

מומחית במיתוג עסקים ועיצוב גרפי למדיה חברתית

אלינה שמילוב

ייעוץ ואימון אישי, NLP

אלרן מנטל

מנהל חטיבת NLP לליווי מנטלי בחברת מאסטר לעסקים

למי זה מתאים?

תכנית הליווי מתאימה לבעלי עסקים אשר מעוניינים:

לקבל בהירות לגבי העסק שלהם ולדעת מהן הפעולות, שלב אחרי שלב, שיש לעשות כדי לפרוץ דרך

לבנות אסטרטגיה מעשית לעסק בכל אחד מהמפתחות (תודעה, מכירות, שיווק, פיתוח מוצר/שרות)

למתג לבדל ולהיצרב בתודעה של קהל הלקוחות הרלוונטי

למצוא את קהל הלקוחות הממוקד ולדעת איך לשווק לו נכון

לייצר תוכן בעל ערך גבוה

לשפר את המכירות שלהם במאות אחוזים

לפתח מערכת יחסים ארוכת טווח עם לקוחות

למי זה  לא  מתאים?

למי שמחפש "גלולת" פלא שלא דורשת מאמץ ומחויבות אמתית לתהליך

למי שחושב שהוא יכול לעשות הכל לבד

למי שלא "רעב" להצליח כי הוא כבר "מבין איך הדברים עובדים"

איפה?

תוכנית הליווי "מאסטר לעסקים" 
 מועברת  באופן פרונטלי בבית ציוני אמריקה בתל אביב

מה ההשקעה שלי?

יש לך הזדמנות נדירה לקבל ליווי ממיטב המומחים של עולם השיווק והמכירות, מומחים המנוסים בהפיכת עסק ממוצע לעסק מצליח באמת. הכלים שתקבל ישנו את הצורה בה אתה משווק ומוכר, יהפכו את העסק שלך ליעיל ויציב ויגדילו את כמות ההכנסות באופן משמעותי.

השיטה נבנתה במיוחד עבור בעלי עסקים שרוצים לעשות פריצות דרך גדולות בעסק שלהם.

עלות התכנית:

1316*12
(14,500 ש"ח + מע"מ)
או

1150*12
(11,800 ש"ח + מע"מ) עבור רישום מוקדם

מוכן להרשם?
השאר פרטים כדי לעבור לדף ההרשמה...

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.